Ellas story

Datum: 2012-04-10 / Tid: 15:04:12
Enda sedan jag var liten ÄLSKADE jag hästar! Min granne brukade ha hästar så jag brukade alltid gå dit med mamma. Drömmen om att börja rida kom först när jag var fyra fast jag mest hade gillat att vara i närheten av dem när jag var mindre. Fyra år gammal började jag på Sörbygårdensridskola, där var mina favorithästar Nutina och Pyret, jag gillade även Lucas men det var bara för att jag tyckte det såg roligt ut när han bet pappa i rumpan... Efter en stund på Sörbygårdensridskola kännde jag att jag inte lärde mig något nytt, så jag slutade. Det var då jag började på Lockenkilsridskola... Där gick jag ett tag tills jag trillade av första gången vi skulle galoppera, så jag tog uppehåll i en månad... En månad senare var jag tillbaka på Lockenkil... Efter bara några veckor senare kom den stora nyheten; Lockenkil skulle läggas ner och bli ett privatstall! Då var året 2008... Direkt när Lannaponnyridskola startades började jag där... Skälet att jag började där var att Lockenkils gamla ridskole ponnyer blev flyttade till Lannaponnyridskola... Sedan 2008 har jag ridit på Lannaponnyridskola... Det är jag som står för Tango och i den här bloggen :)




//Ella

Bild är från www.ebbasponnyprylar.devote.se

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback