10 Saker...

Datum: 2012-08-27 / Tid: 14:57:38
... Ni förhoppningsvis inte visste om mig!
 
1. Jag är beroende av Cola! Jag kan drica en 1 ½ liters flaska på en kväll helt själv!
 
2. Jag tröttnar aldrig på Chicken Nuggets!
 
3. Jag hatar skedar!
 
4. Min mattebok är inslagen i en One Direction affish i stället för bokpapper.
 
5. Jag är 159 ½ cm lång...
 
6. Jag älskar fuxar! (För ni som inte är hästkunninga så är det en färg på hästar)
 
7. Jag började rida på ridskola när jag var fyra år...
 
8. Jag har blivit sparkad i magen av en häst...
 
9. Min STÖRSTA dröm är att träffa One Direction!
 
10. Kan säga att när jag blir arg brukar jag kasta kuddar i väggen också.......
 
Lite grejer om mig... :)
 

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback