Hej här på TS!

Datum: 2012-12-07 / Tid: 13:42:36
Nu ska jag (ella) komma igång med bloggandet igen.... Förvänta er inget att Julia kommer logga men jag kommer iaf :) Idag är jag sjuk så är hemma :( Skriver mer sen men innan ni går in på nåt annat så tycker jag ni ska kolla denna blogg :www.topphopp.bloggplatsen.se Hejdå :)
 

Gulliga ord & Kommentarer
Postat av: Julia Sjöström

Varför vi inte skriver något om Katinka är för att vi har även våra privatliv och behöver inte dra exakt allt på våra bloggar. Bloggarna är om våra liv - våra liv är inte våra bloggar! Vi vill ta besluten i lugn och ro utan att alla är på som hungriga vargar

2013-03-06 @ 15:56:17
URL: http://juliasjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback