!

Datum: 2012-07-21 / Tid: 18:10:14
Hej! Tänkte skriva ett inlägg om anonyma kommentarer här på bloggen! När det är nån som kommenterar anonymt så tänker jag en sak. Och det är, gud vilken feg människa som inte vågar stå för det dem skriver! Alla som kommenterar anonymt behöver ju inte skriva taskiga saker, man kan ju skriva nåt snällt bara att man inte vill visa sitt namn! Vi fick en kommentar om att alla i One Direction var bögar och då undrar jag, hur kan ni veta det!? Har ni träffat One direction eller kanske vet ni det? Vi gillar One Direction och även om dem skulle vara bögar så skulle inte vi bry oss! Än sen om dom är bögar, jag trodde vi levde i ett samhälle man inte va långsint och fördomsfull!? Fast jag kanske har fel? Men att skriva att nån är bög är inte okej..! Alla får tycka och tänka precis vad dom vill men har man inget snällt att säga om en person så kan man lika gärna vara tyst! Detsutom, skriver man en anonym kommentar så kan vi inte se ditt namn... Men däremot kan och har vi din IP-adress så vi kan LÄTT spåra din dator...
 

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback