Blöggtime!

Datum: 2012-07-22 / Tid: 20:04:05
Imorn eller på tisdag ska jag rida privatlektion på Bosse... Himla fin ponny ;) Han skritt är helt amazing! Och i galoppen ''flyger'' man fram! När mitt DMschabrak kommer tror jag Bosse ska få inviga det... Hehhe, vi får se! Men marinblått på honom = (Y)... Har typ bara två par ridbyxor, mina blåa jeans och mina bruna om man inte räknar med mina vita som jag inte använder till vardags. I torsdags var det doock ett undantag då jag har gjort hål i mina blåa och mina bruna var hos pappa så vita blev det... Fast dem var ju inte så vita när jag kom hem..! Hehhe... Men jag har iallafall bestämt att nästa par blir ett par beiga *stav?* man kan ju inte alltid stava rätt nu på sommarlovet, aja får väl friska upp minnet lite genom att kolla i ordböcker....
 
Bosse<3
 

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback