Ett minne man sent glömmer... xD

Datum: 2012-07-14 / Tid: 23:19:50
Hellu!! =D
 

Idag fick man ett minne för livet på vägen till Elsa...

När vi åkte på vägen till Elsa åkte vi förbi en hage med ett skit sött föl i som mina ögon fastnade i och plötsligt sa mamma, tar du den! och jag fatta inte ett skit och kollade på vägen och där stod en grå bil och framför stod en brun liten mini shettis som bara var föör söööt så jag hoppade ut ur bilen och tog tag i ponnyns pannlugg och smackade på den så den skulle ställa sej bakom våran bil och ponnyn trava snällt och lydigt med mej c: <3 dom som satt i den gråa bilen bara skrattade när dom körde förbi xD
HAHAHA ett minne man inte glömmer i sista taget! xD


synd bara att jag inte fick någon bild :c


Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback