Har så himla ont i svanken...

Datum: 2012-07-10 / Tid: 17:11:19
Idag när jag och Molly red ut så skulle vi galoppera och dem hade typ inte blivit ridna på två veckor så vi skänklade dem och allt gick bra... Till en början! Vi galopperade en bit men sen ökade Solis farten och jag och Tango blev lite på eftertjälken och det var då Tango tog ett hopp rätt upp i luften och drog ner huvudet mellan sina framben. Jag åkte självfallet av och landade på något kostigt sätt så jag slog i svanken så jag varken kunde ställa mig eller gå (till en början) som tur var ju pappa med! Men iallafall så fick jag sätta mig på en sten typ och vila i några minuter... Sedan bestämde jag mig för att sitta upp på Tango för jag kunde ju inte gå hem!? Att jag inte kunde ställa mig upp berodde nog på att jag var chockad eftersom hans hopp kom så plötsligt men ont, det har jag fortfarande! Så efter att jag kommit hem har jag mest legat i soffan och sängen och vilat. Men när jag satt upp kände det genast bättre och det är ju ett plus...
 

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback