Hellu!

Datum: 2012-07-15 / Tid: 23:06:27
Hej alla Tangosolisar, statistiken var GRYM igår men den kan bli bättre... Synd bara att det inte va sådär supermycket komentarer... Men ni! Ni är GRYMMA!!! Idag flyttade min katt Sigge in till mammas place då han bott hos pappa ett tag med sin brorsa Gusse men det funka inte så nu bor han hos mamma!<3 Var på sommarbetet i dag och Miramis hade hoppat in till Ettan och Hero, ett par unghästar som gick i andra deken av hagen då hagen är uppdelad... Gissa om hon var glad?! Två snygga unghästar som stod och uppvakta henne! Och hon var brunstig, resten kan ni ju gissa själva... Det var ju tur att dem var kastrerade! Är asdålig att blogga på min privata blogg men det ska det bli ändring på! Gå gärna in på min kompis blogg föresten, www.busflisan.devote.se! Åhhh längtar när hästarna kommer tillbaka från sommarbetet så man kan rida ordentligt... Plus att jag längtar till i höst då det säkert blir någon Pay and jump. Sedan undrar jag, ni som läser denna blogg... Är ni hästintreserade? Rider ni eller tycker ni rentav att hästar är läskiga? Är ju roligt och bra att veta så vi kanske kan annpassa inläggen och inte BARA skriva om hästar om ni förstår...
 

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback