Hemma igen

Datum: 2012-07-18 / Tid: 15:08:40
Hellu!! =D
 
hittills har dagen varit super :D cyklade iväg t stallet och såg att både Freddie och Luggas var jätte svettiga så bestämde mej för att svampa av dom båda och när det var gjort så släppte jag ut dom i hagen och då rullade dom sej och dom var s
å söta! <3 fick tyvärr ingen bild på luggas men man skulle ha sett! <3 när dom låg på rygg så tittade dom liksom på en och fick ett busigt leende =]<3
nu sitter jag här ute med Knutte som klättrar på både mej och datorn ;)<3
 
min 1D tröja som jag beställde har nu kommit också :D dock får jag inte öppna den för en nästa torsdag :P
 

Gulliga ord & Kommentarer
Postat av: Mamaizon

Gullig blogg! :)

Svar: Tackar :)
Julia och Ella

2012-07-23 @ 23:27:41
URL: http://nattstad.se/mamaizon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback