Mina favoritbloggar ♥

Datum: 2012-07-08 / Tid: 17:00:40
Hej ♥ Tänkte visa er mina favoritbloggar ♥ Klicka på bilderna för att komma till personernas bloggar♥
 
Jag börjar med Ebbas blogg, en tjej i mitt stall som tävlar dressyr och är sjukt duktig på att rida och så är hon supersnäll!♥ Klicka på bilden för att komma till Ebbas blogg♥ Dock är bilden hennes gammla header...
 
 
Sedan tar jag Adeline, en tjej som bloggar om sina två hästar Grace och Attyroryrose även kallad Rose♥
 
 
Tredje bloggen är Nellies, älskar hennes blogg!♥ Behöver nog inte skriva motivering för ni vet nog vem det är iaf ♥
 
 
Fjärde bloggen är Dressyrmupparna, har träffat Ingrid några ggr och ja, hon är lika snäll som hon verkar! Linn verkar också jättesnäll!♥
 
 
Den sista bloggen är Ponnysanning♥ Jag gillar denna blogg för att dem höjer och hissar ist för att sänka och dissa♥
 
 
 

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback