BFF's

Datum: 2012-06-30 / Tid: 20:28:22
Vänner kommer vänner går men riktiga vänner dem består, ett ordspråk jag aldrig skall glömma!
Många såkallade vänner har svikit mig men dem som har varit äkta har alltid stått vid min sida! Mina allra bästa kompisar har funnits där för mig, i ur och skur, vått och torrt... Det är vad som menas med en vän! Jag har blivit sviken många gånger och då menar jag inte typ 5 gånger... Det har nog varit minst.. Jag vet inte riktigt men det är många! I tvåan mådde jag så hemskt dåligt att jag funderade på att byta skola! Även i 4:an har samtalsämnet ''byta skola'' kommit upp många ggr vid köksbordet men det har aldrig blivit av. Även frågan om att byta stall har kommit upp ngr ggr! Det är tur att jag varken bytte skola eller stall för hade jag bytt stall hade jag nog ALDRIG träffat Julia... Julia, en kompis som aldrig sviker och alltid står vid m in sida... DET är vad man kallar en bästis! Sedan har vi min andra bästis Felicia, en tjej som är två år yngre men känns ibland som två år äldre än mig själv... Felicia och jag har känt varran i hela våra liv, eller ja... Sen hon föddes enda sedan den dag vi blev omkullsprungna av våra hundar har vi varit oskiljaktiga... Felicia och jag har bott grannar tills den dagen jag flyttade ca 20 maj... Nu ska Felicia också flytta från älskade Hälleby. Det var så skönt att ha en vän som bodde 25 steg ifrån en och som alltid ställde upp! Felicia och Julia som jag driver denna blogg med är mina absolut bästaste vänner och dem kommer alltid finnas vid min sida! Best friends forever and always som jag och Julia säger... <3 PS. Kolla gärna in Felicias blogg www.busflisan.devote.se
 
 

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback