Film?? :)

Datum: 2012-06-06 / Tid: 21:27:19
Hellu!! =D

Jag och en i min klass ska sjunga och spela piano t skolavslutningen och då undrade jag om ni ville ha film eller liknande? :) svara gärna!! :D

Har också en till fråga :)
tycker ni att vi ska ordna en tävling? :)
det kommer inte bli kanske så värdefulla priser som 1 schabrak eller nåt men typ lite olika små grejer som 1 redigerad bild och en fetstor länkning :D

svara gärna där med! :D


Gulliga ord & Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Självklart ska du lägga upp en film syrran :) ♥



Snälla syster och Ella... Kan inte ni kolla in på min blogg och kommentera vilken header jag ska ha på bloggen... Ska ha en av dem tre tills jag fått till en mer avancerad header och design :) Snälla släng iväg en kommentar ♥

2012-06-06 @ 23:12:35
URL: http://livetbakomenkamera.blogg.se/
Postat av: Ella Gullman

JA!

2012-06-09 @ 17:53:49
URL: http://tangosolisarna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback