Frågestund (en dag försenad)

Datum: 2012-07-02 / Tid: 22:12:35
1.Hur mycket från en skala mellan 1-10 älskar ni Tango och Solis? ;)
 
Ellas svar: 100 000 000 om jag får säga det det själv ;)
 
Julias svar: om man lägger till några nollor på 10:an så blir det nog ett någorlunda svar ;)


2.Hur är det att driva en blogg? Asså att t.ex hinna uppdatera och sånt. =)
 
Ellas svar: Det är ju inte det enklaste att hinna men kul är det! :D
 
Julias svar: Håller med Ella, det gäller att ha tiden och viljan när man startar en blogg och det roligaste är när man ser bloggen växa!
3.Kan ni inte försöka lägga in lite bilder? =)
 
Ellas svar: Jo, det skulle vi men jag kan inte ladda upp bilder frå mobilen till datorn just nu :/
 
Julias svar: Jo fast jag har nästan aldrig med kameran till stallet eller så så jag får inte så mkt fotat :P


4.Om ni skulle beskriva Tango och Solis, hur skulle ni beskriva dem?
 
Ellas svar: Snäll, envis, lat ibland, rolig och BÄST på att ''pussas'' med andra ord världens bästa D-ponny!
 
Julias svar: Han är rätt envis och väldigt stark Solis, och så mkt personlighet till häst har jag då aldrig sett. :) Man ser verkligen när han blir busig för då lyser hans blåa öga av busighet xD

5.Vilket program gör ni headrarna och "frågestunds skylten" i?
 
Ellas svar: Vet inte, de e Julia som fixar sånt xD
 
Julias svar: Headrarna gör min syster Anna (http://livetbakomenkamera.blogg.se/) men frågestunds skylten gjorde jag i Adobe Photoshop Elements 3.0 :)
 
6.Hur är det att vara delfodervärd?
 
Ellas svar: Roligt men jag är inte delfodervärd jag är ''hel''fodervärd ;) Det känns typ som att en egen häst...
 
Julias svar: Det är väldigt kul! :D
 
7.Hur har ni fixat eran design?
 
Ellas svar: Vet inte, det är våran webdesigner anna (www.livetbakomenkamera.blogg.se) som fixar det
 
Julias svar: Som Ella sa så är det Anna som gör dem :)
 
8.skulle ni kunna hjälpa mig? :)
 
Ellas svar: Fråga Anna
 
Julias svar: skriv till henne på www.livetbakomenkamera.blogg.se och sej att vi tipsat deej så kanske hon kan hjälpa dej :)
 
9.varför har du inte ridit solis på nästan 2 veckor?:(
 
Ellas svar: Den frågan går över till Julia ;)
 
Julias svar: Min bror har tagit studenten och då har jag varit tvungen att hjälpa till att fixa :/

10.Va skulle ni vilja jobba med i framtiden?
 
Ellas svar: Vetirinär om jag måste välja men vill ju helst kunna satsa på en framtid inom ridsporten, typ som RGB
 
Julias svar: Antingen veterinär eller en sån som hjälper människor med funktions hinder som dom på Glada Huddik men helst något innom rtidsporrten.

11.Ska ni börja tävla? Ni ser så fina ut med era hästar ;)
 
Ellas svar: Förhoppningsvis inom en snar framtid kanske i höst...
 
Julias svar: Tack, jo jag hoppas på att åka ut på ngn lokal i år iaf :)

12.Sista frågan hmmm... Vad gillar du(Ella) mest hos Tango?
 
Ellas svar: ALLT! Men hans ögon och hans schvung i sitt steg om jag MÅSTE välja! ;)
 
13.Och va gillar du(Julia) mest hos Solis?
 
Julias svar: Ja, det finns så mkt men, som ni kanske vet så träffades jag och Solis av en slump (fast jag måste ju erkänna att jag var lite kär i han innan jag började men aja) och jag vet inte vad det var men det kändes som om vi hörde ihop på nåt sätt 

14.Vilken är den godaste maten ni har ätit?
 
Ellas svar: Vet inte riktigt :/
 
Julias svar: Har ingen aning... finns mkt gott :D
 
15.Hej, vad är det roligaste och tråkigaste ni har varit med om?
 
Ellas svar: Mitt roligaste minne är nog från den dagen jag fick Dina och mitt tråkigaste är nog bär mina föräldrar skiljde sig...
 
Julias svar: Mitt roligaste minne var nog dagen jag träffade Slis och mitt tråkigaste var när Pipen "flyttade" :'(
 
 
 
 

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback