Ridläger nu :D

Datum: 2012-06-18 / Tid: 07:58:51
Hejsan hoppsan, idag var det ridläger!!! :D Förresten, tack Tilda<333333 för den fina kommentaren, den värmde verkligen!!!<333333 Idag är det ridläger och gjorde iordning en videoblogg som jag ska försöka  lägga in i kväll :D <333333 Sanna och Sabina kommer och hämtar upp mig sen så äntligen har jag tid för blöggen<3... Usch ;( nu kommer vi till det mindre roliga... För det första så regnar det ute... Och för det andra så ska Dinas tandläkare komma imorn och söva ner henne för att verka hennes tänder ;(, och självklart så måste jag va med... Även om jag kommer att blunda och säkert springa ut från stallet... Hehhhe, men det ska och kommer bli en rolig vecka + att våran webdesigner Anna kommer till bästa Örebro och fixar en ny somrig design till oss o.O (Y)WOOOOPPAAA!!!! Tänker att rött kanske är liiite juligt :/ Och juste kommer nog smälla av sen eftersom jag bor mitt i stan och det ända jag har hört inatt är polisbilar, vanliga bilar, ambulanser osv, och  då kan jag lova att man får huvudvärk ;)... Men igen, tack, tack, tack Tilda för den fina kommentaren, den värmde<3333333333333



Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback