Uteritt med Sabina

Datum: 2012-06-06 / Tid: 15:37:42
Idag blev det faktiskt inte alls som jag hade tänkt mig... Det var ju sagt att jag skulle rida med Julia men så blev det inte..! Istället var jag i stallet ca kl halv tio med Sabina (Dinas medryttare) för att rida ut... Sabina red Dina och kag Tango och det blev en härlig dag med många skratt! Bilder..? Kommer SJÄLVKLART!!! Ska bara försöka klura ut hur jag för över dem från min mobil till mammas eftersom det är hennes mobil jag bloggar från... Och nu kommer det som egentligen skulle ha varit en bild (//Ella är det jag menar)  ;)                                                                                                                                                                                                                                                                                       //Ella

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback