Wanties and Needies

Datum: 2012-06-30 / Tid: 17:02:10
Känner att jag ska ta inhandla liiite nya saker, detta är vad jag har tänkt att shoppa (både till mig och hästen)
 
 
 
 
 
 
                                                             Discogrimma till Dina
 
 
 
 
                                                                 Senskydd till Dina
 
 
 
 
 
                                                                        Bakstrykkappor till Dina
 
 
 
 
 
 
                                                                       Svanskappa till Dina
 
 
 
                                                          Grå V-ringad tröja till mig 
 
 
 
 

Gulliga ord & Kommentarer
Postat av: busflisan

super snygga saker, särskilt färgerna :)

2012-06-30 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback