I'm HAPPY so, Don't worry!!

Datum: 2012-05-11 / Tid: 07:22:42
Hellu!! =D
=D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D
Idag blev det många glada gubbar för idag ska jag till stallet och rida Slis!!! :D
Ska öva på programmet och göra stalltjänst och sen ska jag gå på Fritidsgården :D
Jag och Ella ska också kolla om det går att sova över från lördag till söndag!!! :D
Så här ser min dag ut!! (tror jag xD)
skola :P
stallet :D
rida :D
stallet :D
gården :D
4/5 roliga saker :D

Gulliga ord & Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Vill DU bli "Veckans Retard" på vår hästblogg RR? Vi har flera hundra läsare om dagen och växer ständigt mot toppen! Genom att delta så kan du få just DIN blogg länkad! Det är inget krångligt alls att vara med, bara gå in på länken nedan så hittar du allt du behöver veta! :D



http://retardriders.blogg.se/2012/may/vill-du-bli-veckans-retard.html#comment

2012-05-11 @ 08:02:23
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback