Lite kort om oss :D

Datum: 2012-05-03 / Tid: 19:16:04
Nu när vi har fått lite flera läsare tänkte jag ta lite kort om vilka VI är...Vi som bloggar här heter Ella och Julia och är skötare på två fodervärdar på två D-ponnyer som heter Solis men egentligen heter han Here comes the sun, och sen har vi min foderponny som heter Tango men även det är också ett smeknamn för egentligen heter han Valentin Tango... Ella som jag heter och skriver detta inlägg är 10 år men fyller 11 i oktober, Julia däremot är 11 år men fyller 12. Solis och Tango är utbildade FEI dressyr men dem båda hoppar som en gud! Jag vill nog satsa på dressyren men jag tror Julia är kanske lite mer för hoppning om jag inte minns fel ;)

Här kommer några bilder på oss och våra sköthästar :D

Ella






Julia






Tango










Solis
















Gulliga ord & Kommentarer
Postat av: TeamKT

Kolla gärna våran blogg http://teamkt.blogg.se

Uppdaterar regelbundet med nya foton och videos! :)

2012-05-03 @ 20:14:07
URL: http://teamkt.blogg.se/
Postat av: Busflisan

Hej jätte fina hästar och en super fin blogg kolla gjärna in min blogg också www.busflisan.devote.se

2012-05-06 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback