Tävlade i söndags! :)

Datum: 2012-05-16 / Tid: 15:29:36
Hellu!! =D

I söndags så tävlade ja och Solis varsin LC:2 på klubben :)
I början gick allt bra. Han stod still när jag gjorde iordning honom,
han var (för en gång skull) lätt att tränsa o.s.v :)
Jag hade hans dyra dressyr sadel och hans fina dressyr träns :)
Jag knoppade han och badade hans svans som brukar vara rätt äcklig :$
Jag hade kavaj, vita ridbyxor och hela köret :)
När jag skulle hoppa upp så gjorde han sitt bästa bus, skrek :P
Han brukar göra så för att "skrämmas" lite :P
När jag hoppat upp så fixade jag stiglädren och så skrittade jag och Ella dammen :)
Allt gick bra :)
När vi kom tillbaka igen så var Solis "värsta fiende", Freddie där :P
Då tänkte jag att jag nog inte skulle hinna rida fram så då vart jag ledsen :(
Fast efter en stund så fick vi rida fram :)
Sen insåg jag snabbt att det inte skulle gå för han vägrade lyssna på skänkeln :(
Jag gjorde flera ponnysparkar på han men han vägrade trava :(
Sen var det min tur att gå in på banan :$
Jag kände att det inte skulle gå men försökte :/
Jag hade ett spö först för att sätta igång han och det funkade :)
När jag körde banan gick det jätte bra :D
och självklart hade jag inget spö då ;)
Det enda som de sa jag kunde förbättra var att jag skulle ut mer i hörnen :)
Jag fick 158 poäng och 56% :D
Jag är väldigt nöjd :)
Bilder kommer så klart xD

Gulliga ord & Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Tjo! Jag har just skrivit ett inlägg om färgade skydd på storhästar. Är det OK eller inte? Eller passar det bara på ponny? Var gärna med och diskutera på RR!



Sry, om du ej gillar reklam..



//RR

2012-05-16 @ 15:37:19
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback