Tävling med Tango 13 Maj

Datum: 2012-05-14 / Tid: 14:32:12


Idag var jag och tävlade med ''Tango''... Vi körde en LC:2.

 

Vi skrittade ut en liten runda på långa tyglar så han skulle gå ner lite i varv då han hade tävlat en lättare klass innan... Vi skrittade några varv runt dammen innan vi sedan red ner till gården... Han kändes hyfsat pigg eftersom han brukar lägga av inne på banan...

 

Gjorde lite galoppfattningar och red igenom programrt i kolectingring innan vi skulle ut på banan...

 

Inne på banan kände jag direkt att han blev lite seg och trög men det var ju varmt ute också... Red några volter i trav och försökte verkligen att få igång honom lite...

 

Med tanke på att det var min första start med Tango tyckte jag att det gick bra! Vi hade några missar i protokollet men inte några jättestora... Vi fick 153 poäng och 55%.

 

Sabina som red min egna häst gick det också bra för... Kollade lite på när hon red och tyckte det såg riktigt bra ut! Dock hade hon halsförlängare då hon blir mycket bättre i ryggen, Sabina får gärna starta henne någon mer gång! Sabina hade 66% men hon red Ryttarmärke 2... Sabina och Dina är så söta och passar så bra ihop! Dina fick känna sig som en liten prinsessa då  h

on hade vitt schabrak och knoppar, likom hela köret..


Gulliga ord & Kommentarer
Postat av: EMILIA SAMUELSSON

följer er också nu :D ♥

2012-05-14 @ 14:37:06
URL: http://emiliasamuelssonn.blogg.se/
Postat av: Julia

Gud så bra emilia (Y) :D

2012-05-16 @ 07:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback