Uteritt med Valentin Tango + Marianne

Datum: 2012-05-17 / Tid: 21:40:53

Hej! Idag så red jag ut på Tango tillsammans med min ridlärare och tränare Marianne... Jag red Valentin Tango och hon red sin häst Sheriff. Vi började att rida Olsson-rundan (En runda som går runt ett hus som ägs av några som heter Olsson tror jag), men sedan kom Marianne på att det var grusväg och att Sheriff var ny-verkad och vi fortsatt att rida mot Hidingebro... Sen tog vi mot höger och red upp på en järnvägsbank, hästarna tyckte det var jätteroligt! Tango blev väldigt taggad men det var bara kul! Vi började att trava efter en stund och Tango ''bjöd'' verkligen! Marianne's mobil ringde typ tre ggr men hon brydde sig inte om att svara xD. Vi hade det riktigt trevligt och vi kommer nog att göra om det fler gånger!


Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback