Här ska det stå en rubrik

Datum: 2012-09-20 / Tid: 19:40:00
Argghh tycker man skriver samma skit hela tiden!!! Men den diskussionen tar vi nån annan gång ;)
Tänkte uppdatera er lite om vad som händer lite om stallet och sådär...
 
För det första så ska vår ridskola och klubb sätta upp ett ridtält (JIPPIEE) så nu blir det mycket enklare att rida på vintern... Big (Y) till det <3
 
Och för det andra så är jag INTE skötare på Tango längre :( Men gissa vad? Jag är på Bosse nu!!! :) Vi ska bara skriva papper och sådär. Så jag kommer va i stallet ca fyra dagar i veckan... Såhär ser mitt veckoschema ut för det mesta...
 
Måndag-Stallet, Bosse & Dina
 
Tisdag-Chill <3
 
Onsdag-Stallet, Bosse
 
Torsdag-Cello
 
Fredag-Cello, Orkester
 
Lördag-Stallet
 
Söndag-Stallet eller Chilldag
 
Love till mitt schema ♥
 

Gulliga ord & Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback