Veckoplanering v.37

Datum: 2012-09-09 / Tid: 10:57:54
Hellu!! =D
bara för att jag har så tråkigt så ska jag skriva om min veckoplanering! ;)
 
MÅNDAG - Rida Bettan eller Solis :)
TISDAG - Chilla eller vara med en kompis ;D
ONSDAG - Rida Bettan eller Solis! :)
TORSDAG - Rida Chippen eller Mille! :)
FREDAG - Rida Chippen! :)
LÖRDAG - Rida Solis och rida och sköta Chippen! :)
SÖNDAG - Rida och sköta Chippen! :)
 
Som ni ser så är det mkt ridning! :D
Weei!:D

hur är eran vecka?? :)
 
 
 

Gulliga ord & Kommentarer
Postat av: Anette Hansson

Du skulle rida både Solis och Bettan, enligt Mariannes önskan.

2012-09-09 @ 20:08:32
Postat av: Anna - Livet med 60 shettisar

Min veckoplanering är typ densamma om man byter ut rida mot tömköra/köra eller mentalträning :)

2012-09-15 @ 19:43:25
URL: http://shetlandponi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback